torsdag 18. oktober 2007

Nå blir det andre boller!

Hurra, endelig har jeg også anskaffet meg et kamera.. Etter å lenge ha kjent på lengselen etter å ha det som alle andre har, ta bilder av kjente og kjære og morsomme ting, tok jeg mot til meg, (evt. tok meg råd til) å kjøpte et fantastisk flott Canon Ixus 75!
Nå blir det flittig oppdatering og dokumentering av livet mitt her på bloggen.. Kanskje.. :)



Andre ting som kan være være av interesse å fortelle..

Søndag var det tid for årets første sjøsetting her på Bildøy! Gratulerer så mye Geir og Ellen, dere er skikkelig søte sammen.. Ikke nok med det, årets første forlovelse har også funnet sted.. Ingrid fikk plutselig besøk av kjæresten sin, og møtte opp med ring på fingeren dagen etter! Gratulerer til dere også! :)

I morgen reiser jeg til Sunnmøre hvor jeg skal tilbringe helga. Vi er en gjeng på 5 stk som først skal på Pit-Stop i Langevåg og reklamere for skolen. I tillegg til stand og slike ting, skal jeg ha et seminar på lørdags formiddag om KRIK og om hvordan man skal ha en lokallagsamling i praksis.. Blir utfordrende og spennende, men tror det kommer til å bli knallkjekt også! Hjertelig velkommen! :)

http://www.imfung.no/?vis=artikkel&fid=1992&id=2609200714113431151

Lørdagen reiser vi videre til ImFs høstmøte i Molde, hvor vi også skal stå på stand og lignende.. Søndagen setter vi kursen hjemover til Bildøy igjen.. Ser fram til helga, tror vi kommer til å få en kjempefin tur!

3 kommentarer:

Steinar sa...

Gratulerer med nytt kamera :)

Kristin sa...

Gratulere med kamera! Godt å se det er flere canon-fan der ute!

Anonym sa...

De du ikkje nevnte, er jo at du har jo et kamera, men vi jo ikkje bruke de.hehe. Dårlig batteri, var de ikkje de.;-)