onsdag 17. desember 2008

Glede!!

Hurra, da var siste eksamen unnagjort.. Endelig er det JULEFERIE!!! :) Etter en lang periode med lesing, regning, lesing og atter regning, ser jeg virkelig fram til å slenge skolebøkene på hylla.. Vell dreit jeg meg nok litt ut på eksamen idag, vi økonomer skal vist ha litt peiling på denne finanskrisa! Men uansett, nå er det hvertfall overstått, og det er JUL!

I morgen reiser jeg hjem, og det skal bli godt å se familie, venner og kjente igjen.. Har ikke vært hjemme siden sommeren, det begynner jo å bli ei stund siden.. Hjemme blir det som vanlig en del jobbing, men jeg skal sannelig kose meg også! En ting er sikkert, jeg skal hvertfall ikke lese så mye som side i noe som heter skolebøker! Hurra! :)

Jeg ville egentlig bare ønske dere
alle som jeg ikke treffer en
GOD JUL!

1 kommentar:

Lillian sa...

Fantastisk!
God jul kjære venn! Glad i deg!