tirsdag 28. august 2007

Sommeren er kort, det meste regner bort..

For å gjøre en lang historie kort..
Avslutningen på Bildøy i starten på juni var kjempetrist, på mange måter! Til og med den vanlige så kontrolerte Sissel klarte ikke å holde tårene tilbake.. Et fantastisk år var over. Mange av de nye, GODE og HERLIGE vennene skulle jeg sjelden treffe igjen. Noen flyttet helt til Madagaskar.. Veldig glad i dere alle sammen, takk for året! :)





Så, etter noen dagers ferie med familien hos familie i Bergen, var det tilbake til kjente og kjære Konsmo. Der stod det nye vidunderet og ventet på meg. Foreldrene mine, snille mamma og pappa, hadde nemlig kjøpt bil til meg! :) Dette var en helt ny opplevelse, nå kunne jeg kjøre hvor som helst, når som helst! En flott peugeot 506 87-modell, eller 509? Ikke helt sikker.. Fin er den vertfall! Rettelse: En 309 var det vist.. Jaja!

Det meste av sommeren befant jeg meg på Spar'en.. Her gikk det i alt fra tyske fiskekortkjøpere til kasse og varekjøring. I løpet av min 2 måneders sommerferie hadde jeg hele 2 frihelger.. Fantastisk! Dermed fikk jeg med meg lørdagskvelden på Skjærgårds og ikke minst UL i Haugesund. En kjempebra festival, anbefales!
Det ble også en del turer til Lyngdal og Bibelcampen i løpet av sommeren. Mange Bildøyfolk var samlet, og det var kjempekjekt å se alle sammen igjen. "Som ei bølgje aldri stoppar" med Marit og Irene ble nok en gang en slager, samtaler langt uti de små nattetimer og mye sosial morro!


I tillegg fikk jeg den glede å få storbesøk av mange kjære Bildøyvenner.. :)

Sommeren gikk fort, alt for fort! Var mye jeg skulle gjort som ikke ble gjort og mange jeg skulle ha truffet men som det aldri ble noe av.. Får håpe å ta det igjen neste sommer!

2 kommentarer:

Maren sa...

Sissel, nu kjent æ nesten klumpen i halsen. Tank at du har blogg, og tenk at æ e så langt unna. Æ savne virkelig å ha dæ rundt mæ...

Anonym sa...

Sissel!! DEn va jo kjempe fin:):) Du ska no alltid bagatelliser ting:) æ har sånn trua på dæ:)