mandag 11. februar 2008

En liten stemningsrapport...

Da var det på tide med en liten oppdatering.. Jeg prøver så godt jeg kan å holde nyttårsforsettet mitt med å bli flinkere til å skrive nye innlegg her på bloggen, men det var sannelig vanskeligere enn det jeg trodde! Jaja, sånn kan det gå..

Forrige uke var KRIK klassen på Hemsedal, noe som var utrolig kjekt! For det første veldig sosialt gøy, men aktivitetene var også artige.. De to første dagene prøvde jeg meg på telemark for første gang! Hadde aldri trodd det var så mye teknikk å huske på, å så slitsomt.. Men kjekt var det! Må nok ha noen flere dager i bakken før telemarksvingene sitter som de skal..
Den siste dagen var jeg med på isklatring - det var kult det!



Denne uka er det kall og tjenesteuke her på Bildøy.. Veldig spennende, så håper jeg kan få med meg noen av undervisningstimene! Ellers nærmer det seg Tanania.. Spennende!! :)

Vi har startet en ny konkurranse her på huset; Blogg 2008. Hver klasse har fått hver sin blogg, og om en liten stund blir det kåring av den beste bloggen. Vinnerklassen får en kveld på Vestkanten, med pizza og curling! Sjekk ut..

Ingen kommentarer: