lørdag 2. mai 2009

Mimrestund...

Tenk om eg hadde tørt å sei at eg likar deg svinaktig godt
Tenk om eg hadde tørt å sei at eg syns du e' feiande flott
Tenk om eg hadde tørt å sei kor flink eg synes du e'
Tenk om eg hadde tørt å sei koss eg nyte å se deg le

Men istedet for så sitte eg her
Og prate tull og tøys om vind og vær
Det e' fint at det e' sol og at det ikkje snør
Men at du varmer meg mer enn solå gjør
Det nevne eg ikkje med et ord
For frykten for å skjemma meg ut e' så stor

Tenk om eg hadde tørt å sei At du varmer meg og gjør meg glad
Tenk om eg hadde tørt å sei At eg syns du e' utrulig bra
Tenk om eg hadde tørt å sei Kor møkje du betyr for meg
Tenk om eg hadde tørt å sei kor glad eg e' i deg

Men istedet for så sitte eg her
Og prate tull og tøys om vind og vær
Det e' fint at det e' sol og at det ikkje snør
Men at du varmer meg mer enn solå gjør
Det nevne eg ikkje med et ord
For frykten for å skjemma meg ut e' så stor



Denne sangen bringe fram gode minne fra ein flott kveld på Bildøy, Herrens aften! :) He faktisk hørt litt på den i det siste, og då komme det fort et smil rundt munnen!
Samtidig gi den mæ andre tanke... Men man vett aldri k lenge man he folkan rundt sæ, som bety noe og som man bry sæ om! Familie, venne, studie- og arbeidskollegaer eller den gutten som æ litt ekstra.. ;) Og derfor kan det være at me aldri fer mulighet t å fortelle de k mye de bety for ein, å k gla man æ i de.. At en sette pris på å kjenne de! Så gjør det mens du he sjansen, så kan man snakke om vær og vind og andre uvesentlige ting ettepå... :)

4 kommentarer:

Malene sa...

ååå..Så koselig Sissel :)
D var en utrolig kjekk kveld!! Gode minner.
Jeg setter STOR pris på deg:) Så vet du d liksom ;)
Klem

Helene Kirkholm sa...

Eg e gla i deg Sissel :)

hanne sa...

å, det bringer fram GODE minner! det var en fantastisk koselig kveld:)

C sa...

Godt poeng du he der Sissel:)
SO, EJ E GLA I DEG:D
klem klem frå meg;)