søndag 23. mars 2008

Eplet faller ikke langt fra stammen...

Vell er jeg en særing og bygdetulling fra de indre skoger på Sørlandet, vokst opp med fjell, trær, fjøset og elgen som nærmeste nabo - på en plass man skulle tru at ingen kunne bu..
Likevel trodde jeg at jeg ikke var helt som "dem", at jeg var like ivrig og delte vinterens store lidenskap. Men etter at snøen dalte ned og la seg som et fint teppe over jordene her hjemme på skjærtorsdag, kjeledressen og hjelmen ble tredd på, min kjære lillebror gav meg en innføring i min kjære storebrors kjøredoning og jeg etter hvert ble mer og mer trygg på dette store leketøyet, forstod jeg at jeg ikke er langt unna. Jeg er der ikke enda, men jeg nærmer meg med stormskritt;

Snøscooter er fantastisk GØY!!

Ellers har påskeferien bestått av jobbing på Spar, hvor det er lange dager med store handlekurver før helligdagene og stengt butikk. Helligdagene har betydd fri - tid til avslapning, familie og venner, lesing og ellers bare kos..

Tirsdag reiser jeg opp igjen til Bildøy, hvor vi starter opp igjen på onsdag. De to første ukene skal vi ha T2 undervisning, så det blir spennende og utfordrende dager..

Tankestrek: På korset sier Jesus; "Min Gud, min Gud, hvorfor har du forlatt meg?" - derfor kan vi si; "Min Gud, min Gud, hvorfor har du IKKE forlatt meg?"

Ingen kommentarer: